Saturday, July 04, 2009

Fruity Cuppies

Assalamualaikum. Last week i had this order from Kartini J who requested cupcake for makan-makan event. Half fresh cream and half buttercream topping. Luckily i had few strawberries in stock to compliment the fresh cream topping.
Assalamualaikum. Minggu lepas saya dapat tempahan dari Kartini J yang meminta kek cawan (cupcake) untuk makan-makan. Separuh krim segar dan separuh lagi krim mentega sebagai 'topping'. Kebetulan pula saya ada stok strawberi sebagai tambahan kepada 'topping' tersebut.

Few weeks ago i bought this stencil kits from wilton and i used Kartini order to experitment the kit. The apple design looks simple and nice. And after she picked up the cupcakes on Friday afternoon ( i wasn't at home at that time), i had this encouraging sms from Kartini (1st time customer particularly), ...Sis, the cuppies r super duper yummy..tQ... Thanks Tini, nx time bole order lagi..:) .
Beberapa minggu lepas saya telah membeli peralatan stensil wilton dan menggunakan tempahan Kartini sebagai percubaan terhadap alat tersebut. Rekaan epal nampak ringkas dan cantik. Selepas Kartini mengambil tempahan pada Tengahari Jumaat (saya tiada di rumah pada waktu itu), saya dapat sms dari Kartini (pelanggan pertama sebenarnya). Sis, the cuppies r super duper yummy..tQ... Terima kasih Tini, lain kali bole order lagi..:) .

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

IKLAN